Alla inlägg under juni 2009

Av krazze - 10 juni 2009 19:22

Hej  igen

Medan husse kollar på fotboll skall matte o jag rita o berätta lite som hänt sen sist.

Först i lördags var husse o jag o leta upp gubbar i skogen. Det gick bra  Brossan är oxå med.Han hittade lika många gubbar som jag.

På söndagen var det dax att åka till klubben vi fyrbenta skulle gå lydnad sen skulle vi vila i bilarna medan hussar o mattar skulle kolla på film och sen grilla . Det luktade ganska gott.

Denna lördagen var jag inte i skogen.  Då skulle husse o matte på fest så jag fick åka på kollo, eller vad det heter, där var en massa andra hundar så jag hade ganska kul,men det var ganska jobbigt jag skulle ju hålla koll på alla

så det var ganska skönt när husse o matte kom o hämtade mej

sen sov jag en hel natt o nästan en hel dag

dax för kisserundan

I dag går jag med matte för husse kan nog inte resa sej från fotbollen

vov vov för i dag

ps. vad tycks om mitt hopp

Av krazze - 3 juni 2009 07:16

Hej

Jag är en Riesenschnauzer. Mitt namn är Krazze. Jag är fyra år.

Jag bor med min flock i Oxie som består av husse matte och en liten dvärgschnauzer som heter Zack. Han är bara fyra månader,han kan vara väldig jobbig, men vi har ganska kul ihop.

 Jag är på Brukshundsklubben varje tisdag 

På lördagarna är vi i skogen o letar upp människor som har gått vilse. Ibland har dom gått ner i en håla,och kan inte komma upp, så jag får hämta hjälp.

Oftast sitter dom bakom ett träd.Konstigt för dom som gått vilse har alltid godis med sej som man får.

Min bror Zigge är oxå med i samma grupp. Vi är jätteduktiga.

Zigge o jag tävlade i sök. Vi blev uppflyttade båda två så nu är vi i lägre klass

jag blev faktiskt etta.Kolla mitt fina pris

vi hörs i morgon

vov på er.


Av krazze - 2 juni 2009 22:56

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards