Direktlänk till inlägg 12 december 2009

VÄNTAN PÅ TOMTEN

Av krazze - 12 december 2009 20:14

VOV VOV på er alla. 

Äntligen har jag fått matte att sitta still vid datorn.

Jag hade så mycket att berätta, men nu har jag nästan glömt.

I alla fall så har dom asat in ett stort träd, undrar vad dom säger om jag kissar på det? Kanske sitter den röde gubben under, han som kommer med ett ben till mej på julafton, o lite annan godis. Det sa matte

Nu skall jag gå ut med husse på kisserunda, vi skall ta Zack med oss, han är lite jobbig.

Han springer runt mina ben och skall alltid leka.

  Vi hörs snart igen 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av krazze - 13 januari 2011 17:52

Det var längesen Nu har vi bestämt att jag skall börja blogga igen Matte har lovat hjälpa mej. Det har varit både sommar höst o nästan vinter Och vinter har vi ännu Det är fullt med snö jag tycker det är jättekul Så har det varit jul Han de...

Av krazze - 5 januari 2010 17:13


  Hej. Var ute och lekte med lillebror Zack i snön. Han är rolig men lite jobbig eftersom han skall apa efter allt jag gör. Vov vi hörs igen ...

Av krazze - 10 oktober 2009 10:03

Hej. Det var ett tag sen. Tänkte berätta att det roligaste jag vet är att träna lydnad med min husse.     Jag är jätteduktig på att hoppa högt och hämta grejor När vi är färdiga kastar husse en boll till mig sombelöning Det är nästan rol...

Av krazze - 2 september 2009 19:55

I dag har vi varit i Hällingsjö.Vi åkte bil länge, men vi stannade o hade en kisseepaus, efteråt käka vi glass, sen åkte vi länge igen.  Zack skulle friseras,så husse matte o jag gick en runda i skogen.Så småningom kom vi till en en sjö. Oj, där skal...

Av krazze - 31 augusti 2009 20:15

Nu skall jag be matte skriva lite i min blogg, hon sa att vi hade faft strul med datan, men hon har nog inte haft tid. Jag skall presentera mina två kompisar. Den lille svarte saken heter Zack och är en dvärgschnauzer bara 7 mån. gammal. Han är väldi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

länkar

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards